№ |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Назва проблеми |
Форма узагальнення |
Застосування |
1. |
Гейко Антоніна Володимирівна |
Використання проблемно-пошукового методу у на уроках української мови як засіб формування мотивації навчальної діяльності учнів |
Друкована продукція, портфоліо вчителя |
Уроки, у т.ч. відкриті, керівництво науково-досл. роботою уМАН |
2. |
Михайлик Наталія Миколаївна |
Урізноманітнення методів і форм роботи як засіб формування пізнавальної активності учнів |
Друкована продукція, портфоліо вчителя |
Виступи на засіданні методоб’єднання, відкриті уроки |
3. |
Носенко Алла Сергіївна |
Вивчення мови на засадах дослідницького підходу. |
Друкована продукція, портфоліо вчителя |
Виступи на засіданні методоб’єднання, відкриті уроки |
4. |
Ярова Ніна Миколаївна |
Розвиток пізнавальних інтересів учнів за допомогою інтерактивних методів навчання |
Друкована продукція, портфоліо вчителя |
Уроки, у т.ч. відкриті, керівництво науково-досл. роботою уМАН |
5. |
Голуб Сергій Васильович |
Формування позитивної мотивації активної навчальної діяльності учнів при вивченні історії |
Друкована продукція, портфоліо вчителя |
Виступи на засіданні методоб’єднання, уроки, у т.ч. відкриті |
6. |
Рябуха Лариса Миколаївна |
Актуалізація пізнавальної діяльності учнів шляхом використання інтерактивних методів навчання |
Друкована продукція, портфоліо вчителя |
Уроки, у т.ч. відкриті, керівн. школою молодого вчителя історії |
7. |
Мартусь Едіта Борисівна |
Використання ефективних методів і форм роботи як засіб формування позитивної мотивації навчальної діяльності учнів на уроках світової літератури |
Друкована продукція, портфоліо вчителя |
Уроки, у т.ч. відкриті, керівництво науково-досл. роботою уМАН |
8. |
Добриніна Леся Вікторівна |
Комунікативно орієнтований підхід у вивченні іноземної мови як засіб формування позитивної мотивації навчальної діяльності учнів |
Друкована продукція, портфоліо вчителя |
Виступи на засіданні методоб’єднання, уроки, у т.ч. відкриті |