№
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Назва проблеми
|
Форма узагальнення
|
Застосування
|
1.
|
Гейко Антоніна Володимирівна
|
Використання проблемно-пошукового методу у на уроках української мови
як засіб формування мотивації навчальної діяльності учнів
|
Друкована продукція,
портфоліо вчителя
|
Уроки, у т.ч. відкриті, керівництво
науково-досл. роботою уМАН
|
2.
|
Михайлик Наталія Миколаївна
|
Урізноманітнення методів і форм роботи
як засіб формування пізнавальної активності учнів
|
Друкована продукція,
портфоліо вчителя
|
Виступи на засіданні методоб’єднання,
відкриті уроки
|
3.
|
Носенко Алла Сергіївна
|
Вивчення мови на засадах дослідницького підходу.
|
Друкована продукція,
портфоліо вчителя
|
Виступи на засіданні методоб’єднання,
відкриті уроки
|
4.
|
Ярова Ніна Миколаївна
|
Розвиток пізнавальних інтересів учнів за допомогою інтерактивних
методів навчання
|
Друкована продукція,
портфоліо вчителя
|
Уроки, у т.ч. відкриті, керівництво
науково-досл. роботою уМАН
|
5.
|
Голуб Сергій Васильович
|
Формування позитивної мотивації
активної навчальної діяльності учнів при вивченні історії
|
Друкована продукція,
портфоліо вчителя
|
Виступи на засіданні методоб’єднання,
уроки, у т.ч. відкриті
|
6.
|
Рябуха Лариса Миколаївна
|
Актуалізація пізнавальної діяльності учнів шляхом використання
інтерактивних методів навчання
|
Друкована продукція,
портфоліо вчителя
|
Уроки, у т.ч. відкриті, керівн. школою
молодого вчителя історії
|
7.
|
Мартусь Едіта Борисівна
|
Використання ефективних методів і форм
роботи як засіб формування позитивної мотивації навчальної діяльності учнів
на уроках світової літератури
|
Друкована продукція,
портфоліо вчителя
|
Уроки, у т.ч. відкриті, керівництво
науково-досл. роботою уМАН
|
8.
|
Добриніна Леся Вікторівна
|
Комунікативно орієнтований підхід у
вивченні іноземної мови як засіб формування позитивної мотивації навчальної
діяльності учнів
|
Друкована продукція,
портфоліо вчителя
|
Виступи на засіданні методоб’єднання,
уроки, у т.ч. відкриті
|