Головна | Реєстрація | Вхід | RSS |
Мачухівський НВК |
|
Вітаємо учнів закладу, які закінчили І семестр з балами високого рівня
Михайленко Валерію - ученицю 3 класу Вісич Катерину - ученицю 4-А класу Коновала Богдана - учня 4-А класу Шевченко Карину - ученицю 4-А класу Боян Сніжану - ученицю 4-Б класу Білоконя Владислава - учня 5 класу Корбу Ліну - ученицю 9 класу Серажим Ольгу - ученицю 9 класу Гейко Дарину - ученицю 10 класу Ярошенка Олександра - учня 10 класу Синенка Владислава - учня 11 класу ВІТАЄМО!
59-44-81
Пам’ятка для батьків "Зробимо життя дітей безпечніше!" Полтавський РВ УМВС нагадує: 16 травня президент України підписав Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо порядку перебування дітей у закладах, у яких провадиться діяльність у сфері розваг, або закладах громадського харчування у нічний час». · Нові правила стосуються не лише кафе, барів та дискотек, але й будь-яких розважальних центрів, крім закладів культури - до них віднесені кінотеатри, театри та філармонії. · Відтепер на законодавчому рівні запроваджені обмеження для неповнолітніх: дітям віком до 16 років з 22:00 до 06:00 години ЗАБОРОНЕНО перебувати у закладах, у яких провадиться діяльність у сфері розваг, або закладах громадського харчування без присутності принаймні одного з батьків чи іншого законного представника дитини. · Власники зазначених закладів та уповноважені ними особи мають право у нічний період вимагати у клієнтів документи, що підтверджують досягнення ними 16-річного віку. · У разі виявлення дітей до 16 років у нічний час у розважальних закладах без супроводу батьків або законних представників власники інформують правоохоронні органи. · Працівники міліції встановлюють особу неповнолітнього, його адресу проживання, телефон, дані про батьків. Якщо місцезнаходження останніх встановити неможливо, підлітка доставляють в спеціалізований заклад. · Відносно батьків дитини складається адміністративний протокол за статтею 184 Кодексу України про адміністративні правопорушення (невиконання батьками або особами, що їх замінюють, обов'язків щодо виховання дітей) · Власникам закладів, які «закривають очі» на знаходження неповнолітнього у їх установах загрожує штраф у розмірі від 340 до 850 грн. У разі повторного порушення протягом року штраф збільшується: від 850 до 1,7 тис. грн.. · Нагадуємо номери телефонів Полтавського РВ, за якими Ви маєте можливість повідомляти інформацію щодо незаконного перебування неповнолітніх у розважальних закладах у нічний час: (0532) 56-12-64, 59-44-81 або 102. Шановні батьки! Контролюйте місце перебування своїх дітей у нічний час! Це – не прохання, це – ЗАКОН! Інклюзивна освіта. Реалії сьогодення. У більшості країн Західної Європи освітня політика вже тривалий час зорієнтована на практичне втілення інклюзивної форми навчання, принцип якої – освіта для всіх без винятку. Виходячи з практики, більшість дітей з особливостями психофізичного розвитку може навчатися у загальноосвітніх навчальних закладах за умови використання моделі інклюзивної освіти. Вони навчаються і у нас, тільки це стихійна інклюзія, адже нема жодної школи, де б не було хоча б однієї «особливої» дитини, яка розвивається у власному темпі і має свої індивідуальні особливості та можливості. Адже причиною інвалідності є не стільки медичні проблеми, пов’язані зі станом здоров’я дитини, скільки той стан розвитку суспільства, який своїми перепонами перешкоджає реалізації прав і свобод людей з порушеннями здоров’я. Руйнування перепон при отриманні освіти призводить до об’єднання суспільного простору інвалідів і здорових людей, змінюється відношення до інвалідності: вона вважається не вадою, а особливістю тієї чи іншої людини. Звідси і поняття діти з особливими потребами, діти, які мають обмежені можливості здоров’я. Неправильно думати, що інклюзії підлягають лише діти-інваліди та діти з затримкою психічного розвитку, розумовою відсталістю. Це поняття набагато ширше. Воно однаковою мірою стосується як інвалідності у важкій формі, так і середніх за ступенем порушень. До них належать: порушення зору, слуху, мовлення, порушення опорно-рухового апарату, хронічні соматичні захворювання. Стосується воно і обдарованих дітей, які випереджають у розвитку і мають свої потреби. Тож інклюзивна школа - це заклад освіти, відкритий для навчання всіх дітей, незалежно від їхніх фізичних, інтелектуальних, соціальних чи інших особливостей; адаптує навчальні програми та плани, навколишнє середовище, методи та форми під потребами дитини; співпрацює з фахівцями для надання спеціальних послуг відповідно до різних освітніх потреб дітей; створює позитивний клімат у шкільному середовищі. Основна увага зосереджується на соціалізації дітей, виходячи з іх можливостей. Хоча інклюзивні школи забезпечують сприятливі умови для досягнення рівних можливостей і повної участі дітей з особливими освітніми потребами у житті навчального закладу та громади, для їх ефективної діяльності необхідні спільні зусилля не лише вчителів і персоналу школи, а й батьків, членів родин, однолітків. Наше суспільство ще не готове до повного розуміння необхідності впровадження інклюзії. Українці не завжди толерантно ставляться до дітей з вадами психофізичного розвитку і дуже часто не сприймають принципів інклюзивної освіти, виступають проти того, аби їхні діти навчалися разом з дітьми з особливими потребами. Але ж це діти такі ж як і їхні, а біда може спіткати будь-кого. Проте якщо готувати батьків здорових дітей до того, що їхні сини та доньки навчатимуться поряд із тими, хто потребує якихось змін для навчання та розвитку, підтримки, допомоги, то сама атмосфера в школі стане безбар’єрною в усіх відношеннях. А діти стануть добрішими, вчитимуться співпереживати чужому горю. Тож якщо правильно вибудовувати відносини в колективі, то можна мінімізувати існуючі проблеми. Принципи інклюзивної освіти успішно впроваджують в багатьох розвинутих країнах світу. До цього прагнемо і ми. Тільки починати б треба з соціальної інклюзії, поступово, коли суспільство вільно, відкрито забезпечує належні умови для будь-якої особи з неповносправністю, не проявляючи при цьому жодних обмежень (повний фізичний доступ до всіх публічних місць: церкви, бібліотеки, структур виконавської влади, поліклініки, школи, театру, магазину тощо). А потім впроваджувати і в сферу освіти. Основними напрямами роботи є сприяння соціальному, емоційному та пізнавальному розвитку кожного з учнів, з тим, щоб вони відчували себе повноцінними учасниками суспільного життя. Одним з найважливіших моментів
інклюзивного навчання є співпраця з батьками. Батьки є її першими і головними
вчителями. У процесі навчання таких учнів дуже важливо враховувати інтереси,
пріоритети й турботи сімей. Батьки дітей з порушеннями психофізичного розвитку
мають працювати в тісному контакті з учителями та іншими фахівцями під час
розробки та реалізації навчальних планів, їх адаптації, організації навчального
середовища тощо. Однак все частіше зустрічаються сім’ї, де батьки перекладають
всю відповідальність за дитину на навчальні заклади і зовсім не мають бажання
вникати в цей процес. А створення необхідних умов для
навчання та повноцінного розвитку дитини з особливими потребами без батьківської підтримки не є
можливим. Досить складно формувати у молодого покоління певні риси особистості,
якщо ними не володіють батьки. Розвиток та виховання дитини з особливими
потребами потребує командної роботи фахівців і батьків. А разом можна подолати
багато труднощів.
Ваш особистий приклад – головний вихователь дитини. Бійки в родині, пияцтво, невлаштований побут виганяють дітей на вулицю, в підвали, на горища, в притони, приводять до трагічних наслідків. Якщо Вам дороге майбутнє ваших дітей – відмовтесь від шкідливих звичок, створіть в домі теплу затишну і добру атмосферу, станьте друзями Вашим дітям. Шановні батьки! Тільки смерть дитини страшніша за звістку, що вона стала наркоманом, алкоголіком, злодієм, ВІЛ - інфікованим. Щоб не дійшло до біди, Ви повинні знати:
Щоб не допустити горя, зверніть увагу на наступне: • В домі з’явилися чужі речі. Звідки вони?
Зверніть увагу на зміну зовнішнього вигляду і поведінки • Порушення координації рухів Щоб не допустити біди, не дозволяйте дітям та підліткам: • Йти з дому на довгий час У разі виникнення конфліктної ситуації слід:
|
Copyright MyCorp © 2024 |
Створити безкоштовний сайт на uCoz |